دوشنبه، تیر ۱۵، ۱۳۸۸

شعري از حوريه موسوي/شاهرود


تمام ذهن کاغذی ام را روی سینه ام می گذارم
قلبم بزرگ شده است
بوی کلمات با تو بودن
از انگشتان من بزرگ ترند
نمی دانم
شاید از صفحه های دفتر من افتاده باشی
بوی کاغذ های خونی را می دهی
(خیالتان راحت دیگر کسی میان شعر های من نخواهد مرد)
من چاقو هایم را به مردهای خیابان گرد سپرده ام
تا برایم از تمام درختها پرنده قربانی کنند
تو هم می توانی
در گوشه از من
دور انگشتانم چرخ بزنی
تا زمین بایستد
من هم خواهم چرخید
چرخ... چرخ... چرخ...
کم آورده ام
تو از سطر های چروکیده دامنم کلماتی را دزدیده ای
که تمام رقاصه های جهان
دور می زنند
دور انگشتانت
پایین بیا
این درخت
سالهاست قربانی نداده است

۴ نظر:

banoye_baran_64 گفت...

از وقتی که رفته ای
کارها را
میان هر سه مان
تقسیم کرده ام:

من
رخت های تو را شسته ام
و باد
لا به لای رخت های روی بند
طرح اندام تو را
تکرار می کند

تو هم
برای من
دست تکان می دهی

با شانه هایی به بند
و دست هایی به باد

.....

rouzbeh sohani گفت...

salam
dashtam nazaraee ke baraye safehate ghabli gozashte boodano chek mikardam ke be ye nazare taze barkhoram ke ye sher bood ke albate moalefesh nashenas bood va khaste bood naghd beshe.
man babate dir motavaje shodan az ishoon ozr mikham va omidvaram maro bebakhshan
va dar morede kareshoon bayad kootah begam ke:
ma dar morede sher ye chizo nabayad faramoosh konim oonam hozoore mokhjatab dar asare
va in ta andazei pish mire ke moalef khodesh mitiine be mokhatebe asaresh tabdil beshe
ke dar morede oon kar(zendegani zibast...)be nazare man nemitoone mesdagh dashte bashe.
choon kar daraye ghatiate.
yani be onvane mesal hata agar khode moalefam roozi be in natije berese ke zendegi oonghadraham ziba nist in asar ejazeye in bardashto behesh nemide.

kaveh mirbeigi گفت...

سلام روزبه جان

خیلی خوب بود

همیشه موفق باشی دوست قدیمی

rouzbeh sohani گفت...

salam kaveye aziz
kheyli kheyli khoshhalam kardi
mersi