دوشنبه، مهر ۰۶، ۱۳۸۸

از دوستت دارم-شعری از یدالله رویایی


از تو سخن از به آرامی
از تو سخن از به تو گفتن
از تو سخن از به آزادی
وقتی سخن از تو می گویم
از عاشق از عارفانه می گویم
از دوستت دارم
از خواهم داشت
از فکر عبور در به تنهایی
من با گذر از دل تو می کردم
من با سفر سیاه چشم تو زیباست
خواهم زیست
من با به تمنای تو خواهم ماند
من با سخن از تو خواهم خواند
ما خاطره از شبانه می گیریم
ما خاطره از گریختن در یاد
از لذت ارمغان در پنهان
ما خاطره ایم از به نجواها
من دوست دارم از تو بگویم را
ای جلوه ی از به آرامی
من دوست دارم از تو شنیدن را
تو لذت نادر شنیدن باش
تو از به شباهت از به زیبایی
بر دیده ی تشنه ام تو دیدن باش


يدالله رويايي

۲ نظر:

غزل آزاد گفت...

سلام روزبه جان
ممنون از انتخابت
این بهترین کار تو کتاب دوستت دارمِ

rouzbeh sohani گفت...

salam ghazal
are khodamam kheyli doust daram in karo